Tuesday, March 22, 2011

Bengang!!

saya sangat tertekan dengan situasi sekarang..some people might say, it's normal.tp sekarang saya dah jadi demotivated!tak kisah la..bos kecik,bos besar atau bos paling besar..kerenah memasing sgt2 memeningkan kepala dan buat adrenalin rush saya mencacak2!

yg sorang bos (A) nih..pg2 dh wat hal.nk info kite dh bg..tp x puas hati plak sbb number yg diberi rendah sgt.dah tuh call la sndr owner info tuh..baru la nk caya.kalo tak trust kami,jgn mintak info kt kitorang..suruh je your officer yg pandai sgt tuh find and do it for u!!

yg bos (B) lg sorg nih..pandai2 wat arrangement sndr.xnak diskus with his direct boss (A) and get his approval.last2 saya juga yang ditanya kenapa x brief the big boss (A) and bla..bla..bla..and i don't have the answer sbb boss (B) yg x bg kitorang brief boss (A).x perlu kata nya..now saya dh t'sepit because boss (B) already on business trip and assistant boss (A) already calling2 taktentuarahmarahmarah!penat!!stress okeh..nk blk pun hati x tenang..it either kena marah oleh salah sorang atau pun both..hmmmphhh!!




wahai boss2 di luar sana..tlg la jaga hati pekerja2 nih sikit..kitorang bukan la hati batu yg leh telan sume..dimarah & seolah2 direndah2kan

i can't help it..xnk t'lebih2 emotional and tulis dlm blog.tp t'lepas jugak..:(

nih yg buat saya nk update resume nih...

No comments: