Monday, May 16, 2011

Hobi baru saya

Kalau nak diikutkan hari ini saya memang tak boleh berblog..apatah lagi untuk menulis panjang lebar.tapi oleh kerana hari ini ada rasa sedikit frust+monday blues (alasan yang tak sudah2) memaksa saya untuk menaip..menaip perkara yang tidak berunsurkan kerja..:)

saya dan husband memang suka ke tempat2 game yang disediakan kat shopping2 complex..saya melekat di tempat2 itu selepas kenal ngan husband.tapi lepas dh ada ps3 nih,kurang la sikit.tapi saya paling suka game yang ada touch screen.yang ada crossword..photo hunt..lagak serius benar kalau mengadap benda alah nih.jadi baru2 nih,ketika blogwalking ada sorang blogger ni beli buku crossword puzzle.haiihh..kenapa la saya tak penah terfikirkan?jadi kunjungan saya ke alamanda baru2 nih menghasilkan:

bought from MPH

asyik menghadap nih je sekarang

buku ni bukan lah jenis yang isi tempat kosong tu..yang ini jenis yang mudah je.bukan apa,saya risau minat membaca saya dah makin kurang dan hilang.so yang ni kira pengganti..boleh??hehe.lagipun lagi murah daripada yang saya selalu hadap kat game zone selalu tu..RM18.90 je.

Fast & furious 5 memang the best. rasa macam nak tengok lagi sekali je.nak tau,kena pergi tengok sendiri.berbaloi2..

Ikut plan, nak pergi bersejuk beku kat snowalk but tak jadi plak.so bawak husband g empire subang..his 1st time!:).asalnya nak belanja makan and tunjuk lex slide je.last2 saya dipaksa sekali join dia naik lex slide nih...haaa..menjerit la makcik kan..!!??

Image from pakcik G

RM12/pax..kalo group RM45/5 pax
lepas nih taubat la taknak naik lagi.actually takdela laju sangat macam roller coaster.tapi bila dah kat tengah2 tuh rasa macam gayat plak.sampai bawah,ada plak penonton..senyum2..gelakkan aku la tuh!

btw, i'm looking forward for our family 1st jalan2 gathering this weekend.we're going to...
Cameron highland!
sambil2 singgah balik kampung.actually baru g bulan december aituh..but doesn't matter la.tuh g berdua..nih bersembilan!

errr...xnak keje 3-4 hari nih boleh tak??:)

c u then...daaaa!

No comments: